Je to tak, v sídle společnosti Raynet, která patří mezi prestižní ostravské společnosti a je vyhledávaným poskytovatelem firemních nástrojů pro práci s klienty, jsme absolvovali školení v první půlce prosince.
Martin Klimánek z DigiDay Czech: „Systém od Raynetu využíváme dlouhodobě a jak jsme zjistili, tak i poměrně detailně. Proto jsme se během školení rovnou zaměřili na nejpokročilejší funkce, které pomohou našim klíčovým lidem využívat jeho benefity ještě lépe a pracovat v něm naplno.“
“Jedno z nejzajímavějších sezení, které jsem za poslední období měl.” Tak zhodnotil setkání s námi obchodní ředitel Raynetu, Petr Kolčář, který si pochvaloval naši připravenost, erudované dotazy a kvalitní podněty do diskuse.
Nově získané vědomosti jsme okamžitě začali používat v každodenním chodu firmy s cílem zefektivnit procesy a soustředili se na to, co je nejdůležitější, tedy prodej digitálních panelů DigiDay.
Propojení s Raynetem považujeme za významný krok ke sdílení znalostí mezi dvěma vedoucími společnostmi v oblasti digitálních technologií. Je to správná cesta k úspěchu v rychle se měnícím světě technologií, kde elektronická úřední deska DigiDay drží prvenství a převyšuje ostatní srovnatelné produkty v oboru digitalizace.