Po objednání elektronické úřední desky od společnosti DigiDay vás čeká několik jasně definovaných kroků, které vedou k úspěšnému uvedení zařízení do provozu. Níže uvádíme přehled celého procesu, abyste věděli, co očekávat a jak se připravit.

1. První kontakt a příprava podkladů

V krátké době po potvrzení objednávky vás telefonicky kontaktuje náš instalační koordinátor, který s vámi projde celý harmonogram a požadavky na přípravu. E-mailem vám zašle technické pokyny a podklady pro předinstalační přípravu. Společně také upravíte obsah úřední desky – konkrétně rozvržení levého menu, nahrání fotografií, textových podkladů a určení odkazů jednotlivých tlačítek.

2. Technická příprava místa

Volně stojící deska (totem)

  • Je nutné připravit betonovou patku dle zadaných parametrů.
  • Zajistit přívod elektrické energie.
  • Zajistit internetové připojení (LAN nebo Wi-Fi).

Nástěnná deska

  • Je třeba vyvést elektrické vedení a síťový kabel skrze obvodovou zeď.
  • Koordinátor vám poskytne přesné technické požadavky pro bezproblémovou instalaci.

 

3. Instalace zařízení

Samotná instalace probíhá v předem dohodnutém termínu a standardně trvá 2–3 hodiny. Během tohoto dne je nutná vaše součinnost, zejména zajištění přístupu k rozvaděči a internetovému připojení. Po montáži bude zařízení zprovozněno, technici vás seznámí s ovládáním systému a předají záruční list a předávací protokol.

4. Servisní podpora

Po instalaci obdržíte kontakt na technickou podporu i na pracovníka zodpovědného za případná reklamační řízení. Naši specialisté jsou vám k dispozici pro řešení dotazů, servisních zásahů nebo doplnění obsahu úřední desky.

Děkujeme za projevenou důvěru. Věříme, že elektronická úřední deska DigiDay bude efektivním nástrojem pro moderní komunikaci vaší obce či města s občany.