elektronická úřední deska Rumburk

 

V dnešním rozhovoru nám Lenka, odbornice na realizaci v DigiDay, odhaluje princip instalace elektronických úředních desek pro naše zákazníky. Po uzavření kontraktu je Lenka ta, která přebírá vedení od prodejního týmu a zajišťuje, aby celý proces dodání našich systémů proběhl bez komplikací.

Lenko, v jaké fázi obchodního jednání si přebíráš projekt pod sebe?

Jakmile je smlouva s obcí nebo městem podepsána a leží na stole, nastupuji já. Moje první kroky směřují k kontaktování městských zástupců. Sjednocuji technické dokumenty a chystám časový plán. Je to jak řízení velkého hudebního souboru, kde vše musí být v souladu.

Jak dlouho trvá celková realizace?

Od momentu podpisu kontraktu začíná běžet lhůta pro celkovou dodávku. V této fázi se připravuje vše potřebné, probíhají stavební úpravy na místě instalace a systém se upravuje dle požadavků klienta. Klíčovou částí je testování URL, které obce chtějí zobrazit na deskách. Následně se implementují feedy, fotografie a doladí se detaily. Výběr funkčních tlačítek klientem je také důležitou součástí přípravy.

Která tlačítka jsou u zákazníků nejoblíbenější?

Některé obce dávají přednost zpravodajům, jiné novinkám nebo chtějí jízdní řád. Standardně nabízíme šest tlačítek, ale lze jich přidat více. Z hlediska uživatelského komfortu a designu je šest tlačítek ideální, ať už je zařízení montováno jako nástěnný panel nebo digitální úřední deska stojí samostatně.

Jaké dovednosti by měl mít manažer implementace?

Mezi klíčové schopnosti patří trpělivost, důslednost a odolnost vůči stresu. Tyto vlastnosti jsou nezbytné, stejně jako dobrá paměť a schopnost efektivního plánování. V minulosti jsem měla na starosti 70 budov, což mi nyní velmi pomáhá. Jsem také logisticky zdatná a snažím se kombinovat více zakázek do jednoho výjezdu, aby byl efektivní a ekologický.

Narazila jsi někdy na nějaké komplikace?

Komplikace jsou silné slovo, ale občas se stane, že nám obce nebo města neposkytnou všechny potřebné informace včas. V takových situacích musíme být flexibilní a improvizovat. Někdy dorazí úřední deska k zákazníkovi s přednastavenými kanály, které pak upravujeme na dálku přes naše dohledové centrum s využitím našeho originálního software LEDWARE.

Jak se cítíš v DigiDay?

Jsem velmi spokojená. Máme úžasný tým z lidí všech věkových kategorií, skvělou atmosféru a firemní kulturu. Oba naši šéfové jsou skvělí a společně si ceníme každého spokojeného zákazníka.