• Nejrychlejší a nejjednodušší způsob, jak si najít práci v nákupním centru.
  • Nabídky práce a přehled volných pracovních pozic bez reklam.
  • Možnost poslat zájem o práci několika prodejnám najednou, pomocí jednoho formuláře.
  • Odpovědí na pracovní nabídku kontaktujete přímo zástupce značky nebo prodejny.
  • Možnost automatického zaslání aktuálních volných nabídek práce z nákupního centra každý měsíc na emailovou adresu.

SEZNAM VŠECH NABÍDEK ZDE

Store Visual Merchandiser

Již od svých počátků si módní značka GAP zakládá na pohodlí a džínových produktech, které vám prostě padnou. GAP vznikl v San Francisku jako rodinný podnik, který se během padesáti let stal jednou z nejprodávanějších značek oblečení v Americe. Vedle denimu si zákazníci po celém světě oblíbili legendární mikiny a soupravy z řady Gap Logo. Na své si přijdou také děti, pro které jsou speciálně navržené kolekce babyGap, GapKids a GapTeen. Produkty vyrobené zodpovědně s respektem k naší planetě najdete pod hlavičkou Gap for Good. Gap je s vámi v České republice od září 2020 a nabízí na 7 000 produktů pro ženy, muže i děti.

Pokud se chcete stát součástí kultovní značky GAP a pomoci nám jít cestou, na kterou jsme se vydali, budeme rádi, když se připojíte.

Jaká je náplň práce Store Visual Merchandisera?

  • Odpovědnost za svěřené prodejny v rámci VM
  • Implementace vizuálů v prodejnách dle standardů GAP
  • Úzká spolupráce s vedoucími prodejen a prodejním týmem
  • Spolupráce na strategii vizuálů prodejen a prodejních cílů
  • Stanovení priorit a plnění stanovených cílů
  • Zodpovědnost za reporting prodejen na centrálu
  • Poskytování zpětné vazby prodejnám a poskytnutí supportu v rámci VM

Co na pozici Store VM očekáváme?

  • Proaktivní a samostatný přístup k práci
  • Povědomí o aktuálních módních trendech a kreativní myšlení
  • Schopnost zorganizovat si práci i čas
  • Časová flexibilita
  • Znalost MS Office (PowerPoint, Word, Excel,Outlook..)
  • Angličtina na komunikativní úrovni

Co nabízíme na této pozici?

  • Flexibilní pracovní doba
  • Práce na plný úvazek
  • Možnost karierního růstu
  • Adekvátní platové ohodnocení
  • Karta multisport
  • Sleva na veškerý náš sortiment i partnerský prodej

 

Nástup:  dohodou

Životopisy zasílejte na monika.smokova@csretail.cz

LINDEX – VISUAL MERCHANDISER na plný/zkrácený úvazek

Máte rádi módu a vše na pohled hezké? Rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme Visual Merchandisera/Dekoratéra do našeho týmu na pobočce v OC Forum Nová Karolina v Ostravě!

Vaše úloha v týmu:

Jako Dekoratér/Visual Merchandiser budete v týmu expertem na vizuální stránku. Vaším úkolem bude prostřednictvím vizuální prezentace prodejny, výloh a figurín zviditelnit jednotlivé módní kousky, koncept i samotnou značku Lindex. Vytvářením inspirativního prostředí skrz módní kolekce a hledáním nových řešení v rámci konceptu sehráváte klíčovou roli v budování vizuální stránky prodejny. A co je nejdůležitější – společně se svými kolegy se staráte o to, aby si zákazník z nakupování odnesl ten nejlepší zážitek.

Tato pozice je na plný nebo zkrácený úvazek (40 nebo 30 hodin týdně), s nástupem dle dohody.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
  • Jistotu stálého zaměstnání – jsme stabilní společnost, která existuje již od roku 1954
  • Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
  • Benefit ve formě módních kousků Lindex podle vlastního výběru
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na kurzy angličtiny
  • Příspěvek 470 Kč měsíčně na Multisport kartu
  • Bonusy z tržeb
  • Možnost účastnit se zajímavých projektů po celé ČR i SR
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Možnost kariérního růstu –  neustále hledáme cesty, jak se rozvíjet, a až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje

Více se o nás a našich hodnotách dozvíte tady.

Co čekáme od Vás?

Hledáme někoho, kdo miluje módu a interakci se zákazníky. Jako Visual Merchandiser budete svým citem pro detail inspirovat ostatní lidi okolo sebe. Motivování a vedení kolegů tak, abyste společně našim zákazníkům vytvořili z návštěvy prodejny inspirativní zážitek, je pro Vás naprosto přirozené.

Nepožadujeme praxi na obdobných pozicích, avšak hledáme někoho, kdo umí spolupracovat s týmem, má cit pro módu, je učenlivý a flexibilní. Úspěšný kandidát na této pozici by měl být kreativní, zodpovědný, měl by mít přátelský přístup, chuť posouvat se i vzdělávat ostatní a nebojí se nových výzev. Hledáme také někoho s:

  • Ukončeným středoškolským vzděláním
  • Sebejistotou při práci s digitálními pracovními nástroji – dennodenně budete při své práci využívat tablet, PC a pokladní systémy
  • Se znalostí angličtiny slovem i písmem pro komunikaci s kolegy i zákazníky

Zkušenost s visual merchandisingem v rámci maloobchodního prodeje nebo s podobnou pozicí v oblasti služeb je výhodou, stejně jako vzdělání v této oblasti, ale ne nutností.

Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat?

Neváhejte se ještě dnes přihlásit tady! Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.

Zástupce manažera prodeje

Nepotřebujeme roky manažerských zkušeností a oslnivé životopisy… U nás mají šanci i lidé s kratší praxí, ale s prokazatelnými výsledky! Pro práci zástupce manažera prodejny se Vám bude hodit chuť řídit a motivovat tým, zodpovědnost, orientace na výsledky a analytické myšlení.

Čeká Vás práce v mladém a přátelském kolektivu, každodenní kontakt a komunikace se zákazníkem.

Náplň práce na této pozici:

  • úzká spolupráce s manažerem prodejny, oblastním manažerem a centrálou společnosti
  • vedení týmu zaměstnanců
  • spolupráce při vedení administrativy celé prodejny
  • péče o tým, spolupráce na výběru nových zaměstnanců
  • zodpovědnost za celkový vzhled prodejny

Co by Vám nemělo chybět:

  • zkušenosti s vedením zaměstnanců, schopnost motivovat je
  • chuť do práce a radost z ní
  • samostatnost
  • vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita
  • výborná komunikace se zákazníky
  • chuť učit se novým věcem, dále se rozvíjet

Nabízíme:

  • bonusy
  • prémie závislé na výsledcích
  • slevu na firemní produkty
  • příspěvek na stravování
  • nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu
  • možnost kariérního růstu a dlouhodobé spolupráce

Zní pro Vás naše nabídka zajímavě? Je to Vaše šance nastartovat neobyčejnou kariéru!

Své životopisy posílejte na email: cz01006@flyingtiger.com. Případně navštivte prodejnu v OC FORUM NOVÁ KAROLINA.

BRIGÁDNÍK – prodejna Košile…

Přijmeme brigádnici/brigádníka pro prodejnu Košile… na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v měsících červen-září.

Jedná se o nenáročnou práci vhodnou i pro důchodce.

Děkujeme a těšíme se na Vás.

Bližší informace obdržíte na prodejně, popřípadě zasílejte životopisy na adresu obchody@amjshop.cz

ASISTENT/KA PRODEJE OBUVI (PRODAVAČ/KA) – KONZLTANT/KA PRODEJE

Baví Tě boty a móda? Potřebujeme Tě v Office Shoes na HPP! 🙂

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegyně a kolegy na pozici „Asistent/ka prodeje obuvi (Prodavač/ka) – Konzultant/ka prodeje“ do zavedené a oblíbené prodejny značkové obuvi Office Shoes v OC Forum Nová Karolina, Ostrava.

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr

 

Pracovní náplň:

  • zákaznický servis (prodej značkové obuvi a módních doplňků)
  • péče o vzhled prodejny, doplňování zboží apod.
  • PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY (kompletní zaškolení)

Co nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě 😉
  • zázemí stabilní společnosti
  • HPP směny krátký/dlouhý týden (směna 12 hodin)
  • zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
  • možnost kariérního postupu
  • stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
  • motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
  • zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
  • výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky, oblečení a doplňky Timberland/Tommy Hilfiger)
  • pravidelný příspěvek na pracovní obuv
  • hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
  • další benefity: Vánoční poukázky (výroční bonusy), Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny

Hlavní předpoklady:

  • příjemné vystupování, prozákaznický přístup a komunikativnost
  • časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
  • ochota učit se novým věcem

Těšíme se na nové posily našeho týmu! 🙂

 

*Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.

*Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.

PRODEJCE NA PLNÝ ÚVAZEK

Často se usmíváte a jste energickou osobou s kladným přístupem k životu?
Líbí se Vám týmová práce?
Máte praxi ve službách a komunikaci s lidmi?
Jste orientovaný na výsledky a vždy se snažíte dosáhnout prodejní cíle?

Už dnes své žádosti zasílejte na karolinaostrava@orsaystore.cz nebo odevzdejte přímo v prodejně.

ROLE A ZODPOVĚDNOSTI

Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme)
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Informace o pozici:

Pozice je vhodná pro absolventy.

  • Typ úvazku: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
  • Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
  • Mzda: 25000 – 35000 Kč / měsíc
  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
  • Zadavatel: Invia.cz, a.s.
  • Místo pracoviště: Jantarová 3344/4, 70200, Ostrava – Moravská Ostrava, okres Ostrava-město, Česká republika

Kontakt: Invia.cz, a.s. – Kateřina Vidová 

V případě zájmu, nás prosím kontaktujte ZDE.

HLEDÁ SE BRIGÁDNÍK

Přijmeme brigádníka-brigádnici pro prodejnu Luggi Men´s   (pánská móda) na občasnou výpomoc během roku a na zástup za dovolené v letních měsících( červen-září)

Životopis prosím přineste přímo na prodejnu Luggi Men´s. Případné dotazy také směřujte přímo na prodejnu.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vás.

TeaStar 

Hledáš práci na plný úvazek? Do našeho mladého kolektivu hledáme nového člena posádky! Baví tě práce s lidmi a máš příjemné vystupování? Je ti 18 a více let? Tak hledáme právě tebe!

U nás tě zábava nemine. Naučíš se připravovat naše čajové nápoje a dozvíš se o nás mnohem více než jen to, že jsme čaj plný zážitků.

Požadujeme

  • Máš příjemné vystupování?
    · Rád pracuješ v týmu a nevadí Ti komunikace s lidmi?
    · Vyhovuje Ti měnící se prostředí a nuda není nic co by tě bavilo?
    · Máš dokončené základní vzdělání?

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek
    · Už od začátku budeš mít smlouvu na dobu určitou.
    · Za odvedenou práci tě odměníme výhodami.
    · Čeká tě kompletní zaškolení a nic nenecháme náhodě.
Pracoviště: Jantarová 3344/4, Ostrava
Datum nástupu: Dle domluvy
Mzda: 24 000 – 26 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Vhodné i pro: Absolventi
Min. vzdělání: Středoškolské
Firma: JAMI Services s.r.o.
Kontakt: Tereza Vaňková
Email: vankova@teastar.cz
Zavolat: +420 733 319 246

Těšíme se na Vás.

Chcete se stát součástí týmu pro restaurace Pizza Coloseum?

PRÁVĚ HLEDÁME ŠIKOVNÉ ČÍŠNÍKY / SERVÍRKY.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a ozvěte se nám! Těšíme se na nové kolegy.

„PRACUJTE TAM, KDE DOSTANETE PŘÍLEŽITOST A OCENÍ VÁS.  JSME TO, CO HLEDÁŠ“

JAKÉ ZNALOSTI/ DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT? 
▫️praxi v oboru
▫️týmový hráč
▫️profesionalita
▫️časová flexibilita
▫️pozitivní a přátelský přístup ke kolegům
▫️samostatnost, zodpovědnost, svědomitý přístup, pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
▫️zaslání kompletního CV

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
▪️zázemí stabilní firmy, výplata vždy v termínu
▪️práce na HPP, DPP, ŽL; po zapracování smlouva na dobu neurčitou
▪️velmi dobré platové ohodnocení ( 25 – 35 tis. Kč)
▪️stálý a profesionální kolektiv
individuální přístup

V případě zájmu kontaktujte přímo management – Restaurace Pizza Coloseum – https://digitalninosice.cz/fnk-dev/gastro/pizza-coloseum/

Více informací přímo v restauraci.